هتل سایو جان کوالالامپور مالزی
نوشته شده توسط : یوسفی
 

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی را دارا می باشد و امکانات بی نظیری را به میهمانان خود ارائه می دهد از این رو مورد استقبال مسافران تور مالزی قرار گرفته است

این هتل شامل 210 اتاق شیک و مجلل می باشد. همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در هتل تعبیه شده است. در هتل يک صرافي وجود دارد. همچنین هتل دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز می باشد که در صورت درخواست مسافران تور مالزی 94 به آنها داده خواهد شد.

از امکانات هتل سایو جان کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار اشاره کرد که تمامی این امکانات برای میهمانان تور مالزی رایگان می باشد . این هتل امکانات ویژه ای نظیر زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان را نیز برای کودکان شما فراهم کرده است تا هم برای خانواده ها و هم کودکان سفری آرام و لذت بخش را به همراه آورد. مسافران می توانند ساعت ها در باغ زیبای هتل به گردش بپردازند. 

علاقه مندان به ورزش نیز می توانند در طی این سفر همچنان به ورزش خود پرداخته و از امکانات ورزشی که هتل ارائه می دهد مانند تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، دوچرخه سواری، اسکواش استفاده نمایند. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران تور مالزی می باشد تا اقامتی خوب و بی نظیر را برایشان به ارمغان آورد.

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

هتل سایو جان کوالالامپور مالزی

 





:: موضوعات مرتبط: تورمالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل سایو جان کوالالامپور مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: